första skolveckant

tisdag idag, är mega trött!
idag i skolan... ja va har vi gjort...
typ ingenting inte ngt viktigt iaf helt onöndig dag.
slutade vid lite över ett så jag myran, johanna och anna drog till donken
å fikade lite lätt innan jag å anna skulle med bussen :)
tränade ju i ljungby idag, gick rätt bra, klarade den sträckta volten med helskruv
japp de gjorde jag! typ stolt över mig själv^^ eller nej när ja klarar en och en halv då är ja
stolt..
japp när ja kom hem så va ja tvungen att rida trotts att jag är helt
DÖD!
red inte länge kom hem å duschade å åt, behövdes!
 nu bloggar jag som ni kanske har märkt :S

men det är dags att SOVA nu, natti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0