annandagen

det är den 26 December och cissi är påväg upp hit! :D
hon blev lite sen imorse så hon kom inte iväg i tid.
men huvusaken är ju att hon är påväg upp min kära syster!!
igår var det underbart väder men det var det inte idag!
det snöar å blåser...  så det var ju inte direkt lätt att åka idag men en sak som
är ett + är ju faktiskt att det inte är kramsnö utan pudersnö (Y)
mina fötter har inte slutat krångla utan ja bort typ inne på skidshoppen (A)
jävla fötter, har ju aldrig haft problem innan!
men iaf.
ja stack å handlade sen åkte ja hem å nu har sebbe, mamma å pappa kommit
nu ska vi nog laga lite mat eller så väntar vi lite iaf... väntar på cissi :D
lite bilder sen julaftonskväll, igår å idag ploppar kanske upp nu (:


sebbe fick äran att vara jultomte på julafton
dansken (sebbe) å pappa ;)
mami
jag å mami ♥
nu ska jag skriva ut lite kort som jag hade tänkt skicka till
en nära vän och mormor kanske
vi hörs kanske senare ikväll annars får ni ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0