jullov

jullovet började igår och det började riktigt bad!
skulle vara duktig å skotta åt mamsen...
med snöslungan...
hade tagit 10 min om denna lika händelse inte hade hänt!
ja körde in i en förlängningssladd som leder till vår belysning i träden..........
oh fuck.
staffan kom å hjälpte mig.
typ 21.40 var jag inne och skulle äta kvällsmat, HELT själv.
mamma på julbord å pappa i stockholm det var verkligen synd om mig! :(
men nu kan ja skratta åt det efteråt :)
hihih
dagen bestod av jobb, ja å cissi skulle försöka sluta tidigt och
vi kom ifrån jobbet vid 16.30.. inte så tidigt^^
tog en "wild dragon" tröja på jobbet, sovtröja (Y)
börjar få rätt många nu, har några andra energidrycks tröjor :)
rätt god, lite väl söt men smakar ungefär som red bull (konstigt, samma tillverkare;) )
duktigt sleten.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0