sorry

förlåt mina små vänner!
men det är bloggen som blir utsatt när jag inte hinner med det jag ska här i livet.
iaf, blev väla i lördags.. så ja fixade de sista julklapparna å handlade lite kläder till mig själv såklart :)
på kvällen ungefär vid 20.00 då hade jag inget bättre för mig så jag tog en ridtur på pontusen..
underbart!
har ju inte ridit på ca 1 månad!
det gick bra, piggelin som han var (Y)
söndagen bestod av jobb å sen mackisar å köttfärssås hos syrran på kvällen, mhmMhmn!
måndag då blev det jobb å vi har massor att göra!
USCH!
men först krånglade rischoklad maskinen å den ville inte starta å vi ska ha 66 halvpallar till finland å de skulle gå iväg idag...
sen funkar inte prismärkaren så vi kan inte köra alla gräddbullar som oxå ska iväg...
SEN funkar inte själva maskinen som gör gräddbullarna..
så vid 10 halv 11 i måndags då började vi köra gräddbullar, bara 4 timmar sena!!!!!!!
red på kvällen, kändes riktigt bra :D
dagen har bestått av massssaa krångel den med!
men det finns ett + i det hela.
prismärkaren funkade idag.
MEN ett annat problem var ju oxå att kylaggregatet som kyler gräddbullarna funkade inte så chokladen stelnade inte så vi fick slänga X antal gräddbullar å även där förlorade vi tid.
vid 10 halv 11 då började aggregatet funka så då va de full rulle igen, woho!!
uuuuuuuuuuh blir trött bara jag hör det.
idag orkade jag inte rida, 22 minus ute... njaaaaaee stackars mina öron!
dock är det inte bara problem på jobbet utan hemma med..
traktorna startade inte idag så hästarna får mer hö imon, jävla traktor!!
sen har jag inte börjat packa till fjällen än......... vi åker IMON!!?!?! Oops :)
å nu, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0