äntligen leedig

redan tisdag idag, dagarna går snabbt när man är ledig :P
har jobbat nu måndag tisdag ska jobba till torsdag med sen bär det av till götet på fredag! :D
igår gick det förvånansvärt snabbt att jobba, riktigt kul att tjäna pengar.
idag så va det lite segt, tisdagar brukar ju vara det.

vi har kört gräddbullar idag o igår, vi hann färdig till ikea imorse o sen körde vi gammeldags, toppar, småtoppar och 9-pack, alltså vi har hunnit med mycket på en dag!

efter jobbet idag så körde jag och Ciss upp till mjäryd och lämnade hö till Pepita, hon mår bra och såren läkar mkt bra, skönt att veta.

nu har jag precis kommit upp från ett varmt bad, mmm va varmt och skönt det va, ja frös innan, nu är ja dö varm :P
nu ska jag ta mig en titt på house.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0