Bessys dag

vilken dag.. eller inte, är mega trött å slö men de funkar.
igår s åva de träning och allt, gick inte alls som jag tänkt mig :(
ja ska lära mig de jag satt upp som mål till sommaren!!!

idag är det ingel vanlig dag, för det är bessys födelsedag, hurra hurra hurra!
GRATTIS!
 just nu har vi rast och jag sitter och äter en god risifrutti som mamma köpt till mig :)
snart börjar engelskan igen, inte gulligt.
vi slutar 11 så varför klaga? dock måste jag stressa lite i med att jag ska till doktorn direkt när jag kommer hem sen träna, hur underbart blir det inte? :D

skriver kanske senare ikväll, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: alexandra

snyggtjej_12 ;)

2010-02-05 @ 09:17:15
URL: http://afiischer.blogg.se/
Postat av: bb!!

tack lotta!! :D men ta bort bilden innnan jag blir sur !:D

2010-02-05 @ 20:44:43
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

thaha. sötnos på bilden där :D

2010-02-06 @ 23:18:58
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0