hemfärd

det är söndag och nu har jag bott hos syrran och jocke i över en vecka så det är dags att åka hem idag.
igår så gjorde vi inte allt för mkt, svo för det mesta.
imorse så släppte vi ut pållarna och sen gick vi inte och åt frulle å ja kollade på new moon, helt okej eller mkt bra, han är galet snygg ja!
jocke å cissi sov, katterna oxå, på mig!!

klockan är eftermiddag och mamma o pappa har kommit hem så dom kommer snart och hämtar mig då ska jag hem och duscha snabbt o sen är det årsmöte på ridskolan, helt okej!
om det inte blir allt för sent där nere så ska jag nog färga håret idag, eller ska jag vänta till praktiken? njaaa, nej!, ja behöver det nu!

nu ska jag inte till halmstad på 3 veckor, UNDERBART!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0