klipp prov

klipp prov idag.. jani hur fan gick det, åt helvete enligt mig själv.. skulle klippa lika längder uppe på huvudet o sen så ökande längder :P jodå de gick jättebra till en början, å sen när ja skulle klippa ökande längder så råkade ja klippa av en del av lika längder.... hahahah skit me!! annars är ja väl nöjd^^
iaf, ja fick en lite present av mina efterblivna kompisar eller ja från bessy som är mest efterbliven.. ett par svarta trosor med en häst i röven och ett hjärta där fram som det står "my favourite" på^^
ja kan ju dock inte hjälpa att dom är en aning för mycket avundsjuka på att dom inte har ett intresse eller djur som dom kan hålla på med.
Det är ju inte alla som har en häst som folk har velat köpa för 300 000^^ eh nää precis!
jag är stolt över min ponny & jag älskar honom!

i helgen har jag verkligen inte gjort ett SKIT! i fredes så låg ja o tittade på tv i soffan, lördas samma sak... i söndags så jobbade jag mmm tjäna massa pengar!! ska jobba många söndagar framöver nu förutom den helgen då det är alla (L) dag för då blir det en underbar myshelg med Fresch i ulvaryd och passa pållarna å bara umgås som bara vi kan!:D

nu ska jag kolla på spårlöst sen blir det soova, vad gör man inte för lite sömn.

natti<3

Kommentarer
Postat av: ' sannakaiisson

Tjngeling!



"Designtävlingen" är nu avslutad och ni kan kolla vinnarna på bloggen. Om du inte hittar inlägget kolla under SANNASTÄVLINGAR i kategorierna.



Kramar från Sanna :)

2010-02-01 @ 21:31:56
URL: http://sannakaiisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0