måndag

hejsan, skrevinte men jag tävlade.. nere på markaryds ridskola, hoppning! med pontusen hoppade jag 60 och 80 cm och där tog vi hem 2 rosetter som jag är väldigt stolt över. sen med picasso hoppade jag 70 cm, pigg liten sak det där, vi fick oxå en rosett :)
alltså nöjd med gårdagen.
jennifer följde med tillbaka och vi gjorde klart i stallet sen så vilade vi framför tv:n tills Cissi å dom kom hem. shiet va trötta vi va men då körde vi bort till polly o nelly o red, hihih fy fan mina beeeen!!!!
måndag idag betyder tagga tävling usch, vill inte men ja känner att jag vill ändå.
ja sovar hos cissi och joakim denna veckan, mysigt!

nu så börjar vi och då ska ja sminka min lilla cp docka....!

vi hörs maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0