ngt, nt, intresserad, av d1a

fattar ni?
iaf, på svenskan så håller vi på med förkortningar, det är väl helt okej, bättre än argument iaf^^
igår, både bra och dålig dag.. ja köpte mina väskor.. tröjan fanns inte, fan med!! när jag väl kommer hem så va ju bussen sen och jag skulle klippa mig 5 och kommer kvart över å då vill han inte klippa mig, jag blev rasande!!!!!!
ja ska be nån på skolan klippa till mig lite idag.. behöver det å jag ska klippa lugg tror jag.. min lugg når ner till hakan nu men de gör väl inget om man klipper av?
ska även slinga mitt hår blondt.. hade tänk kanske göra det imon efter gympan, vilken idé!!! :D
nu ska ni allt få lite bilder på bloggen för det är jag riktigt dålig på

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

nejj jag tkr inte du ska göra ditt hår blondare, den färgen är jättefin nu ju!

Ha dt 3vligt 2day! :) hah

2010-02-10 @ 16:36:34
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0