glömde

har ju inte skrivit mina nyårslöften på denna bloggen..
har kommit på nån till (I)


Nyårslöften för 2010;

♥ göra detta till ett bättre år än 2009 som igentligen skulle bli det bästa i mitt liv hade jag bestämt mig för.
♥ jag o pontusen ska verkligen kämpa tills vi får det vi vill ha, stenhårt!
♥placeringar ska vi få massor med ja framåt ska de gå
♥ jag ska börja träna, gymnastik för två sakers skull. för det första så saknar jag det något fruuuuktansvärt!! för det andra behöver jag träna bort min mage lite (y)
♥ sen en dum sak till :D ja ska kunna gå ner i spagat innan sommaren, så är det bara!!!
♥ vännerna, ja ska bry mig mer om er oxå för ni betyder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0