jobbjobbjobb

gokväll


här ligger jag i sängen och är trött, har jobbat idag.. va verkligen inget att göra men det är rätt skönt ibland.
efter jobbet blev det en snabb runda till Pontus och efter det konsum o sen färga martinas hår, iiiiigen ;)
såg bara när det va blött men nja.. ingen skillnad denna gången heller, vaaaarföööör? :S
aja igår då fyllde pappa år, grattis typ.
vi va i hässleholm och åt på Infinity, helt okej väl.
sovdax nu, upp 5 imon för min del, skolan börjar ju igen...    så godnatt mina vänner.

mååste bara säga det, freedagen va sååå bra!, va med mina vänner o vi stretchade o lite så ja klarade nääästan att gå ner i spagat, bara nästan :( men imon då jävlar klarar jag de! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0