24/6-10

hejsan!
har inte skrivit på ett tag nu men ändå,
i´m back again!
idag så va ja i stallet på morgonen å red pontus å fixade, Alice
va med ute å busade :)
sen kom cissi vid middag då körde vi till lilla tjärby,
skulle hämta min nya dressyrsadel! :D
sen inom totte påvägen hem å hämta min data, skitful är den men
den duger ändå :)

de va gympa som gällde nu ikväll,
3 timmar har vi tränat, nice!!!
riktigt kul, vill bara träna mer men nu är de slut,
vi ska träna en vecka innan hällevik med hoppas jag på.

igår så köpte ja en sax, effeleringssax å en kniv!
riktigt nöjd!!
klippte å slingade jennifer på kvällen, tjänade 200kr där
sen körde ja å klippte joakim, första gången han blev riktigt nöjd,
de hörde ja på honom! :D
tjänade även 200kr där (Y)

idag så kom ja inte hem från gympan eller jo ja kom till snäs men inte längre,
då har man en underbar vän som heter matilda som gör så att
hon, hennes lillasyster å hennes pappa kör å hämtar mig.
hon är en riktig vän!♥


nu ska ja packa,
tagga morgondagen!!!



Kommentarer
Postat av: matilda =)

söt du är <3

2010-06-25 @ 00:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0