midsommaraftons morgon

det är fredag å inte vilken fredag som helst utan
midsommarafton oxå!
har varit uppe sen 6.00 då gick ja upp å åt lite snabbt sen så
körde jag till stallet å släppte ut hästarna packade lite till söndag
sen tog ja in pontusen å vi red från stallet vid 07.30 :)
rätt mysigt när de va så tidigt :P
närja väl ska hem då krånglar ju moppen,
ovanligt, naaaaaaaaaaaaaaae!
iaf, cissi körde mig hem så ja har duschat å packat de sista så
nu väntar jag bara på pappa :)

hoppas verkligen att internet funkar i mellby nu!
partade med totte han bara nej de funkar inte där ni bor
ja bara faan!
men jocke hade comviq trådlöst eller sån sak så då hoppas ja att de funkar (Y)

om de nu funkar så hör ja av mig ikvälll :D
om inte så önskar jag er en riktigt trevligt midsommar med nära å kära :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0