sommarbete

hejsan!

kunde inte blogga igår, jocke hade min data så orkar inte ta hem den :P
höhö
men nu är den hemma :D
går dagen blev lång eller det hände mycket saker...
jobbade på förmiddagen sen så somnade jag i solen ute i ulvaryd,
riktigt skönt!
medans jag sov i solen så hämtade Cissi å Jocke en söt liten hundvalp
hihih
Alice :)
sen sprang fölet igenom tråden å de va nått mer men de har ja redan glömt (a)

idag så har vi varit i Fagerhult å lämnat min ögonsten Mille♥
nu ska han äta gräs hela sommaren med en av lenas hästar.
vi åkte hem å åt med mamma på torget sen tebax till stallet då ja solade
sen träning för Camilla, de va riktigt jobbigt, Pontus va inte
ren i galoppen för 5 öre!!
bara fyrtaktigt galopp å inte tretaktig :/ men annars gick det super bra! :D
glad att jag har honom♥

duschat å lite så nu,
nu bär det av till Cissi å hjälpa henne in med
lima å fölet sen träffa Martina vännen :)

vi hörs,
jobb som gäller imorgon!








Pontus











Alice




världens bästa Mille

Kommentarer
Postat av: Lena

Din Mille mår prima!!! :)

2010-06-04 @ 20:03:41
Postat av: Lottan

vilken tur! ja kommer sakna honom.. hihhi

2010-06-05 @ 00:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0