4 mars

dagen började jobbigt, riktigt jobbigt!
mamma väckte mig vid 06.10 men sen somnade jag om till 06.39 då jag vaknade och fick PANIK!
aop de va ju bara til latt rusa upp från sängen o skynda sig allt va man kunde :P

 idag så kom Gunnel till salongen å ja färgade hennes hår sen så har de mest varit klippningar :/
å igår klippte jag en herre, jag blev nöjd, han blev nöjd och eva blev nöjd, skönt :)

veckan börjar gå mot sitt slut vilket känns bra, det har gått snabbt i med att man inte gått i skolan, glad jag slipper den o en vecka till.
idag fick ja sluta vid halv 4, gör jag imon med, livet är underbart ibland! :D
även idag så bjuder jag på en liten bild, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0