första dagen på praktiken

yapp de va det idag, kul va det faktikst!:)

när ja kom dit vid 9 så fick jag sätta i en inpackning med färg i så det blev typ lite röda nyanser i evas hår^^ sen klippte jag henne lite för hon tyckte att de va lite för långt :P så en pasch eller hur de nu stavas? :S
bra blev det iaf!
hon klippte min lugg sen fikade vi o åt efter de, konstig ordning men sant.
vi va ute en sväng med hunden å sen så va det dags för klippningar, permanent å färg.
jag hjälpte till lite med permanenten att fixera å så sen så färgade jag den sista kunden innan bussen gick.

imon blir det lite mer att göra, kommer en försäljare på morgonen sen ska ja färga å ha mig!

fresten, FR 1 folk, DAN från WELLA va inne på salongen å nu jobbar han för GOLDWELL alltså inte för WELLA längre?? undra vem vi får nu :P

kram på er :*

Kommentarer
Postat av: saandri

Goldwell* :) hihi

2010-03-04 @ 21:50:47
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: Lottan

glömde ett litet L :P

2010-03-05 @ 07:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0