lill lördag

skolan är slut för denhär veckan, underbart!
idag har ja ingen bra dag på morgonen,
hade värsta utbrottet på håkan min svenska lärare,
som tur är förstod han mig (a)
så de va ingen fara.
på eftermiddagen hade vi vårt första kunpass jag å friday!
vi fick en medelålderskvinna som skulle tona håret å få ljusa slingor i.
blev ju faktiskt, stina tyckte om det :)

nu har jag skrivit lite till på mitt arbete om homosexualitet
för håkan tyckte ja hade skrivit lite för lite så har lagt på en del.
är det inte bra nu så skiter ja i de,
har fått en sån dålig känsla av skolan,
trivs inte riktigt längre för det är en bunke nötter i min klass som
har en massa åsikter om mig och min fritid som jag inte står ut med!!

vi hörs imon,
 då är det skärtorsdag
det betyder jobba!

Kommentarer
Postat av: Martina

stå på dig lottan! :)

2010-03-31 @ 22:41:30
URL: http://maankeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0