---



Mamma å cissi kom å de lilla samtalet gick la bra
hon tycker ja är dålig på att ta emot beröm å att ja har för höga krav på mig själv
men annars bra x)
vi shoppade lite efter, mest cissi som köpte kläder,
 hon hanldar fan aldrig så ja fick rycka in å hjälpa henne (Y)
denna veckan har ja köpt:

 shorts
grönt linne
jeans väst
cykelbyxor
randig tröja på cubus
klämmor med rosetter på

jag tror de va allt, ja är super nöjd! (Y)

somnade påvägen hem, riktigt skönt för ja va riktigt trött
ja plockade upp mina kläder å fixade med det sen
hängde ja upp alla mina kläder i garderoben OCH la in alla kläder som låg
på stolen hihihi DUKTIGT faktiskt!
nu har jag två garderober och en klädkammare fulla med kläder
ändå vill ja bara ha meeeer! :D
hihi får inte mer, tryckte in de sista faktiskt även om ja
slängde en del...

vill bara säga att igår fyllde världens bästa mormor 81 år!
jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: matilda =)

Sötare än sötast :)<3

2010-05-11 @ 22:27:53
Postat av: Lottan

gumman du är:*

2010-05-11 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0