22.48

måndag kväll å klockan är rätt mycket för mig som ska upp tidigt imon.
idag så var jag inte i skolan, kände att jag hade ont i huvudet å
ah allmänt inte bra alls så jag stannade hemma.
sov ut å sen mådde jag tillräckligt bra för att baka en kladdkaka
å sen åka ner å klippa mig vid 17.00. (Y)
Han klippte av en hel del på mitt mellersta hår eller vad man ska kalla det,
Han tycker att jag har alldeles för tjockt hår!!!
Han klippte typ av 5-10 cm (((:
så ah nu är det kortare där, tunnare men det syns la inte på längden som tur är! :)7
nu ikväll har ja å mamma varit hos cissi å ätit
pappa är i tyskland så då tänkte vi att vi äter hos cissi denna gången!
men nu är det dags för bädden,
är mega trött, måste orka med skolan imon, så är det bara.
natti sweethearts! :*




han lockade å fixade till det lite
ett stor plus va ju att han var nöjd med min
hårfärg! :O
men som sagt godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0