hmm satan!

ehm skolan idag till 11 de va chill,
vi har ju vårt projekt "julskyltning" med malin så vi funderade lite på vad vi ville
ha för frisyrer på våra dockor å visst vi kom på några idéer!
så ja å myran sprang å köpte en ljusslinga som vi ska ha i ett hönsnät uppe på
huvudet, låter inte riktigt klokt men fett coolt kommer det bli! ;D
som sagt väl hemma så blev det stallet å då blev det att skyndaskynda
för vi skulle ner å träna vid 4 (:
gick super bra!
han lyssnar riktigt bra nu å skänkelvikningarna går bättre å bättre + att
halterna idag dom va perfekta! mjuk i munnen å allt, lite smått STOLT!
när vi kom hem blev jag inte riktigt så stolt över migsjälv....
ja tappade cissis bilnyckel typ på hennes gårdsplan å vi har ingen extra nyckel å vi
hittar inte nyckeln :O
SATAN!
uuh, jobbigt läge, men vi gav upp pappa fixar  på något sätt sa han!
IDAG har jag fixat min praktik, ja är lite hos eva å lite hos stefan det
kommer bli PERFEKT å då menar jag verkligen perfekt!

imon färgar jag håret IGEN, suck men nu ska det bli en hel färg eller nej toning men en å samma
färg i håret å vi hoppas att det blir bra annars dör jag.
påtal om hår så köpte jag lite silikondroppar idag för endast 80kr på åhlens, verkligen riktigt bra!

sleep time, godnatt!





är på allmänt bra humör även om jag tappar ett par bilnycklar  (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0