seg dag

slutade tidigt så dagen har varit bra
men om jag tänker efter riktigt så har dagen varit seg.
snön gör det inte bättre....
blöööööö
på vår lektion idag så gick sara igenom lite om herrföningar.
så de fick vi öva resten av lektionen sen,
gick hyffsat bra eller de har nog aldrig gått så bra för mig för
jag är verkligen sämst på det.
ÄNTLIGEN fick vi ha en så praktiskt lektion som vi inte haft på heeela tvåan vilket man saknar och
det är ju behövligt en gång lite då och då om inte oftare.
iaf, åkte hem å ja å mamsen åkte inom blomstergården å köpte lite
smått å gott till cissi :)
sen träffade vi rosaline å hennes man, tuija och wilmas mamma.
pratade lite med dem sen bara det av hemåt å byta om sen stallet!
red å höll på att bryta benen på pontus å alice höll på att bryta benen på mig
så det blev ingen lång ridtur utan vi gav upp rättså snabbt.
väl hemma klippte jag jocke och tjänade 200 behövliga kronor! :)
senare kom även pappa hem från tyskland, då fick man smaka på daimen han åstadkommit där nere/uppe?
nere måste de va väl?!?!
iaf + att han hade gjort fudge. 
smakade helt okej men ja skulle vilja ändra på en hel del faktiskt papsen!! :P
nej nu är jag värd sömn efter en seg dag.
PUSS å GODNATT





ingen kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0