shopping shopping

idag blev det att jag gick upp 07.15 å åkte till stallet
å släppte ut pållarna å sen mockade jag de jag hann innan pappa kom.
hem å käka å fixa sig lite sen kom Filippo vid halv 10.  :)
vi körde ner mot helsingborg å det blev först familia å kolla läget där på
sko punkten efter mina shoes!
hittade dem i 37 men dem var för stora så vi fick köra bort till sko punkten där vid
djursjukhuset å där hade dem dem 36 å dem blev det!
vi köpte 3 par skor, jag två å filip ett par. ta 3 betala för 2.
bort till väla å där shoppade vi loss lite, eller nja
trötta blev vi iaf, allt folk som bara plöjde!
USCH!
men vi hittade en del av det vi skulle iaf :)
vi åt sen blev det lite affärer till å vid 15.00 bar det av hemåt!
trött som jag var somnade jag i bilen å vart lite väl osocial.
lite stress när ja kom hem för ja skulle klippa marina å matilda följde med...
hoppas att hon blev nöjd! :))
vi bestämde oxå att vi ska ha en dag då vi marina ska sminka å göra vid oss sen
ta lite bilder... super bra kväll hoppas vi på!!
men vi sa ju aldrig när, kanske aldrig blir av men vi hoppas att det blir det!!
nu äre kväll å ja ska inte göra något särskilt idag heller,
är inte ens rastlös, hade velat gå en runda med Alice men inte själv...
Matilda min tråkiga kompis orkar ju aldrig..... :///
så nu blir det att jag ska titta på några filmer.
kollade på "never back down" igår eller ah inatt...
helt okej film förstår mig inte på folk som slåss så bara.
köpte dessa tröjorna + sjalen å 3 andra vanliga linnen.
nöjd med mina köp, inga onödiga för en gångs skull!
eller jo kanske, behöver ju inte kläder om man säger såå :)
vi hörs sen!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0