tiden springer iväg

uuuh va tiden går fort, för FORT!
det är redan söndag, va har denna helgen tagit vägen?!?!
fredagen vart supermyS!
jag åkte hem till jossan vid halv 9 då vi fixade oss å hon hade gjort en supergod
drink som bestod av lite vodka å ananas.. + lite godsaker till!
god var den iaf! :)
traryd var la helt okej faktikst, trevligt att träffa folk som man inte brukar träffa
så ofta nu förtiden.
drinken som min kära vän hade gjort




japp söndag var det ju nu då, idag har jag jobbat som jag redan
har skrivit men då vet ni ju de iaf!
kollade lite i butiken när ja började jobba imorse
då hittade jag RAFFAELLO, har nog aldrig blivit så glad!
jag åt ju dom när jag var liten då låg dem i 3-pack åååh dom är ju supergoda! (Y)
men svindyra med.
väl hemma vid lite över 8 då ja å cissi hämtat pizza så tittade vi lite på tv
å ja bråkade lite med Alice, inget ovanligt jue.
nu är jag hemhemma å hade tänkt ringa sebbe men han är segare än segast.
PUSSSSS





MMMHHHM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0