varmt bad

ligger i ett varmt bad med lite tända ljus runt omkring mig, riktigt skönt och mysigt!
innan jag la mig i badet så öppnade jag det lilla H&M paketet som mamma hämtat
där i låg en liten plommon färgad sjal, inte för att jag passar i den färgen men ja ska la
använda den ändå, jag får helt enkelt göra så att jag passar i den! (Y)
tänkte att jag lägger mig i ett varmt bad å tar det lite lugnt å så tog jag olja i håret sen
silver schampo å nu sitter jag med en inpackning, allt för att det ska bli så bra som möjligt!: )
nej nu ska jag titta lite på ung & bortskämd, missade några minuter igår av början  så de ska jag kolla nu!
PUSS & GODNATT




vad tycks ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0