work

inte bloggat på några dagar nu för ja har varit hos cissi å sovit å lite sånt :) !
har även jobbat söndag, måndag & tisdag...
dom håller på för fullr uppe på jobbet så i slutet av veckan flyttar vi butiken en sista gång, SKÖNT!

ja som hade tänkt vara duktig å ut å gå lite denna veckan för att bli av med det där lilla extra på magen
men det sket sig totalt, igår följde jag med cissi hem å idag va de ju allsvenska träning å
imon orkar jag väl säkert inte? ;P
fuuuck.-.
gnäller på allt nu, min handled har börjat dampa igen så har mega ont,
mitt hår är åt heeelveete!,
 ryggen värker efter att jag gått i foppatofflor på jobbet, inte bra!
+ att jag har blåmärken på höftbenen efter att jag plockat gräddbullar, inte lätt! ;(

nu tror jag ska sova en stund å hoppas att
allt är något bättre imon!

PUSS & GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0