ängelholm

dagen började tidigt eller nej aah, fick ett sött litet samtal vid 2 :*
sen somnade jag om och dagen började vid 7 sen!
körde till stallet å sen vid lite i 9 körde vi (:
mötte lena, petra å amanda vid 73:an sen va de fullfart mot ängelholm.
träningen gick bra, pontusen va pigg å gick på rätt bra framåt å
han jobbade med bakdelen relativt bra (Y)
jag har världens bästa ponny!♥

när vi kom tebax så red cissi å ja fixade sista i stallet sen körde ja hem å
duschade sen körde vi till jobbet för att hämta någora papper till cissi,
hon visste ju inte vart i halmstad hon skulle ikväll, inte lätt ;)
iaf, kom hem å skulle börja plugga eller ah ja hade tagit fram allt så kommer
pappa å bara, ska vi övningsköra lite?
YES äntligen någon som räddar mig ifrån att plugga (Y)
så det blev en runda där japp, ja är grym så äre :)

nu sitter ja här, orkar ingenting, orkar inte köra till matilda å kolla på film för
ja är trött å behöver sova... jobb imon :/ jag får la tänka att de är ju alltid bra med pengar!
juuuste alice är här,





sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0