GODNATT

tagga studiedag imon eller inte.-.
ska jobba men det är ju oxå ett sätt att tjäna pengar på! :)
sen ska jag träna, det har jag inte gjort på evigheter känns det som så nu är det på tiden!
juste, träningen med pontus gick underbart bra idag med (((:


juste, ja va inne på team sportia å stadium idag...
ja kan verkligen inte bestämma mig vad jag vill ha för vinterjacka...
antingen blire en Everest eller en Didrikson... svart eller röd är då frågan?
tror ja vill ha en Didrikson faktiskt vi får la se eller? (:

nu ska jag sova, ungefär en timme tidigare än igår å ja får sova en hel timme längre
imon med, hur bra som helst ju! ;D
fresten, TACK SEBASTIAN som fixade min data idag

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0