kommer ingen vart

dagen har la varit bra lektionen med rosa va bra för rosa var inte där
men ja fick lite gjort iaf (A)
kundpass på eftermiddagen ja blev helt paff när min kund kommer in å säger exakt va hon ska ha
för färg å väte :S
men hon visade sig vara riktigt trevligt så ja klippte å tonade henne (Y)

och nu; är jag hur seg som helst, ja har aldrig några kläder,
kan jag få en ny garderob?!
iaf, ja har plockat fram lite men sen fastnar man här vid datan hela tiden
och jag känner på mig att allt kommer inte gå ner i en väska vilket det MÅSTE!

plus att ja är lite hungrig å det gör inte de hela bättre när ja är irriterad på mina kläder
+ att internet dampar loss på mig ;(
buuhuhu
men nu tar jag tag i mitt liv, packar klart, kollar film å längtar till morgondagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0