redan?!

har inte bloggat på hela helgen men helgen är över å den har gått alldeles för snabbt!
åkte till jönköping i fredag för att träffa sebastian hihih (:
vi gjorde la inte så mycket kollade på film å hade det allmänt mysigt :)
på lördagen så gick vi in till stan och åt sen skulle vi ju handla, tid tog de för vi hittade ju inte... (A)
hade riktigt bra hos honom iaf :*

nu är jag hemma å ja är döööö mätt + att jag får damp för
spotify funkar ALDRIG på min data :/

imon taggar vi verkligen INTE skolfotot, min klass är nog den tråkigaste som finns,
ja tänker inte så framför den j-vla kameran å se söt ut :S, de funkar inte så!

nej nu ska jag kolla lite på idol
men ja vet ju ändå vem som åkte ut lite tidsfördriv sen sova för
att ja ska vara pigg hela veckan + helgen!

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0