stefans place

jahopp då var man hemkommen från stefan,
han va på gott humör idag så det va riktigt trevligt att komma dit!
jag å han valde färg å mamma fick bara sitta där i stolen å tycka precis vad hon ville... :)

vi tog en 9/37 alltså en blond färg med guldiga å bruna nyanser och en 8/74 en lite rödare färg
inte jätteröd för hon vill inte bli röd men färgerna var snygga tillsammans på kartan iaf!
hon var ju bara blekt i huvuvdet innan men med en lång utväxt så det var bara blekning på topparna.
ja gjorde folie slingor och det blev awesome!
stefan berömde mig för att jag gjort slingorna riktigt bra å mamma blev skitnsygg!
passade hennes hudfärg väldigt bra, ja är nöjd, mamsen är nöjd å stefan va nöjd! (Y)

sen frågade jag om praktik jag säger bara OHYES!
han tyckte ja va duktig idag så ja har praktik till våren, men ska nog va hos eva lite med,
åååååh överlycklig till max är jag!
detta var precis det jag ville (Y)(Y) :D


PUSSSSSSS






inte dom bästa bilderna men det är lite varmare och naturligare  nu, jag gillart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0