Foto

ehehe, hade foto A idag i skolan,
ja å frida tog kort i en fontän, tröga som är så står ja ju med paraplyet
å typ de kommer vatten på de å ja får allt över mig!
så typiskt mig.-.
kommer nog bilder imon från detta

när ja kom hem blev de en snabb dusch å sen
åkte ja ut till cissi å följde med henne när hon tränade i fagerhult med tubbelubbis..
juste, ja tog en inpackning när ja duschade, skulle va champange inpackning så tänkte
jag att de dämpar ju de blonda lite, nu skimmmmrar det i ROSA på vissa ställen :S
bra ju (Y)
orkar faktsikt inte bry mig längre

idol nu om de inte laggar sönder annars
så tror jag att ja stänger av datorn å försöker sova.
natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0