vadå kallt?!?!

köldskador gånger 1000000000!!!
det är ju svin kallt ute, å då menar jag verkligen svinkallt!
jag är inte redo för hösten, eller ja menar vintern.. den lär ju komma snart tror jag^^
mina fingrar är som istappar å mina ben som isblock :/

jag vill ha min gamla moppe tillbaks för den gick fortare så ja kommer snabbare hem
eller neej ja vill ha bil, tänk å sätta sig i en varm BIL!
men de dröjer ju ett tag till som sagt ja lär hinna frysa ihjäl innan jag blivit 18.. 
 
å påtal om allt elände ja har nog kommit in i en sån period där ja bara vill äta hela tiden :O
mnen åhnej stå emot typ?!
SKÄRPNING CHARLOTTE!

ligger med en filt om mig saknar en viss person
men annars är ju allt nästan okej så nu ska ja sova
natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0