helgen

helgen har varit givande om man säger så,
efter att ha jobbat hela veckan så vart jag ganska sleten å om man inte
äter som man ska så bli man oxå full som ett ägg förstår ni... ;)
fredagen då blev det jobb först sen fest med brudarna, några av dem iaf å det lyckades
vi bra med, med hjälp av några andra med :)


lördag, det var ju bara till att gilla läget när man vaknade å man fick må som man förtjänade
på jobbet å sen på kvällen vart vi på att igen! ;)
men visst det klarade vi bra, vi grillade inga kolbitar, ellerhur malvina?
sen de där fryspåsarna ska jag nog inte nämna,
de va typ GÖM DE ÄR JU FÖR FAN PINSAMT!
nae nu ska jag ta mej upp från sängen är lite smått trött men jag tror bestämt att
jag ska lägga mej lite i solen så att jag kan få lite färg innan skolan börjar imon,
det gillas inte.
lovet kunde varat en vecka till.
men nu taggar vi sommarlov, det kommer bli galet, minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0