9 februari

dagen började långsamt, var riktigt trött men jag slet mig från sängen
å begav mig mot skolan.
då visade det sig att vi typ hade "egen hårvård" så det blev nice :)
åkte hem vid 12 å då blev det att jag provade kläder som kommit från H&M pluggade
litta å sen for jag till stallet :)
å när jag kom till stallet så självklart ligger det en stolpe ner, inte vilken som helst
utan stolpen som leder till båda hagarna! :@
snacka om att ja fick damp på Elsa, va säkert hennes fel.
blev träning på kvällen å cissi fick en cam av jocke igår som man ska ha i släpen
å vi inne i bilen ser då va pontus å tubbe håller på med där ute, rätt coolt faktikst ;)
nu är jag trött, har ju tränat, provat kläder å tittat på tv, de tar på krafterna ;)
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0