götlaborg

dålig på att blogga nu men jag har väl en sån period! :P
idag så vart vi i göteborg med klassen å några florister.
sov hela vägen från markaryd till halmstad, hela vägen från halmstad till
göteborg å hela vägen hem från göteborg till halmstad :O
snacka om trött!
dagen har iaf varit bra, vi har fått shoppa lite, varit på röhsska museet å
på nått annat fusion, helt okej faktikst :)
handlade två tröjor å en sjal sen hann jag inte mer, hittade även ett par
byxor som jag provade men INTE köpte men ångrade mig så
martina får fixa detta på tisdag när hon kommer till väla hihih :)
duger att ha i skolan eller nått sånt men imon duger de inte så jag vet inte alls
vad jag kan ha på mig!
är inte sugen på att ha mina harem byxor....
men imon är vi taggade till 1000!
ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0