mamsen 51

nu är det så att min kära mor fyller 51 år idag så ett stort grattis
till mamsen såklart!
jag har köpt en liten present till henne sen tänkte jag vara en  liite något bättre
dotter så jag ska ta å köpa en blomma till henne,
hon kommer ju inte hem förrän på söndag så jag har ju tid på mig :)
dagen idag har varit något bättre än igår för igår va den fan i mej inte bra!
tttt.
åkte till skolan imorse...
mådde inte bra gick hem å sov hos johanna sen vid lite över 11 gick vi till
skolan för att äta å maten va ju inte den bästa som vanligt.. :/
svenska på eftermiddagen, alltså min enda lektion, inte riktigt lika irriterad idag
som förra fredagen så lektionen var hyffffsad!
kvällen har spenderats med martina, åt för henne oxå i med att ungen äter ju typ inget!
sen va vi ute å gick en liten runda, de va ju lagom kallt med...
sen blev de let´s dance å nu blire SÄNGEN!
hoppas på att vara liiite friskare imon så jag åtminstone kan prata normalt! ;(



grattis mamsen,
älskar dig och tycker att du borde komma hem nununu!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0