måndag

vet inte riktigt vad som har hänt men tiden räcker inte alltid till för att hinna blogga...
å inga bilder har jag heller...

idag blev det jobb fast bara till halv 2?
ja undra varför men nu vart de så att min syster yster mådde inte bra så vi
åkte hem för ja fick inte stanna för henne?
men men vi gjorde allt i stallet sen gick hon in å la sig å då passade ja på
att rida pontusen en sväng i kylan :)
som vanligt gick det alldeles utmärkt, inga konstigheter  där inte.
blev att jag körde hem för att fixa å trixa sen körde ja ner till stefan,
där skulle ja va klockan 19.00 för att klippa, färga och slinga susanne.
blev en 6/44 en rättså röd med blonda sligor på detta å klippte iprincip bara topparna
så hon behöll sina självlockar (Y)
jag är nöjd.
å nu väntas en dejt med john blund,
den är behövlig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0