första skoldagen

skolan började idag å de "firade" vi med att äta på en kina restaurang,
jag å 4 fina brudar :)
riktigt gott var det å mätt blev jag!!
måndagarna kommer bli långa, har matte på eftermiddagarna, är van
vid att sluta 11...
menmen matte är kul (Y)
efter skolan skulle jag tagit hål i örat men NEJ då va hon inte där..
då hade hon gått för dagen men imon då jävlar!!
sen va ja å mamma inne på apoteket i med att mina ögon ser ut såhär
så köpte vi nån jävla liten tub med gel som skulle göra de hela bättre sen
en ny mascara där i med att den är bättre^^
å alla saker ja skulle hinna med idag har ja näästan hunnit med.
glömde kolla på ngt till pappa.. imon!!
men ett par byxor å en tröja hittade ja till mig själv :D
100 kr för ett par byxor å 74,50 tror ja de va :P

en sväng uppe hos stefan blev det med..
suck vilka krav... måååste hitta en tant som ja kan klippa lika längder på
och färga till på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0