jobb

sista veckan innan skolan börjar..
har funderat mycket på sistone..
inte så att ja ångrar att ja valde frisör men hade velat gå ekonomi med :o
menmen...
älskar ju att pilla med hår så varför skulle inte detta vara rätt linje?
de löser sig! :)
ekonomi fixar vi sen.
iaf, måndag å idag tisdag har bestått av massa tråkigt jobb,
vill hellre umgås med vänner men cash är ju inte fel de heller.
men men nu ikväll tjänade ja lite mer pengar.. klippte 3 barn :)
blev nöjd med alla 3! (Y)
å sen ringde jossan mitt i alltihopa å babblade något om
att bygga på naglar å så, så de hoppas jag på att hennens kompis, kompis gör på mig (A)
har ju alltid velat ha sånna men känner mig inte hemma i dem men vi provar :D
nu ska ja sova, work imon igen...
firar 4  fina år med Ponutsen med. ♥
mMhm, älskar denna bilden.

Kommentarer
Postat av: :=)

Het kropp, den skulle jag gärna smaka på.. ;)

2011-01-05 @ 00:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0