måndagens övningar

nae hörni!
skulle tittat på de okända nu men så blir det icke!
de blir att hoppa in i duschen så man kan bli lite fräsch,
sedan lägga sig i sängen med täcket över sig å titta på solsidan som jag
tyvärr missade igår :P
dagen idag, jani en trött Charlotte kom till skolan, tog en lite power nap i si sådär
20-25 minuter under frukostrasten sen vart hon piggelin!
eftermiddagen bestod av matte...
tänkte positivt, detta klarar jag, men när matten väl börjat
så vände humöret och tänkandet..
tillslut kom jag fram till att jag hoppar av matten!
iaf bilder sen fredagen så det blir nått kul idag :)
avslutar allt detta med ett skål!
pinsamt att lägga upp vissa bilder men vafan!
hare gött för det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0