"ha de gott igelkott"

nu är mamma och pappa oxå uppe,
de gick precis upp.
nu hade jag tänkt att ta på mej mina kläder som jag ska åka i sedan sätta mig på
resväskan och försöka stänga och till sist sätta mig i bilen coh luta mig mot
rutan och sova som en stock med öppen mun måste jag oxå tilllägga !
skuuullle bara visa er my new shoes...
fick dem av stefan,
han har ju sina kontakter i detta fall designar hon "tiger of swedens" skor våren 2012,
dessa kommer oxå ut då men jag har dem redan nu, nöjd cheeey, mycket nöjd!
med detta säger jag hejdå och ha de så riktigt bra i sverige medans jag lever livet i grekland
och aktar mej för spanjorerna ;)
jag tror jag gillar dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...om du möjligtvis skulle tröttna på skorna har du ju mitt nummer ;)...haha /Maria Asplund

2011-07-11 @ 08:49:18
Postat av: d

uppdateraa bloggen!

2011-07-20 @ 20:49:34
Postat av: m y y s a n ♥

snygga lottaaaan!!

2011-07-24 @ 20:43:36
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0