"hemma bra, men borta bäst om du frågar mej"

kreta var alldeles underbart, hotellet var suveränt nära till allt, 
pool, bar, hav och uteliv. 
dock festade jag inte så mycket.. tog det lugnt men jag mådde väl och åt alldeles för mycket. 
hela veckan 28 var heeeelt kanon! 
från början till slut, kom ju hem på lördagen och även den kvällen blev mer än lyckad och fullkomligt galen.
sedan avslutade jag veckan med filmtajm, chibbe och mys med en bra vän. ♥
en vecka till detta året ska jag dit.. så är det bara !


nu är det så att uppdateringen har inte varit den bästa, även om jag är hemma.
men blogg.se kan ju ta sig nånstans går ju inte att ladda upp bilder!!! :@
liiiiite smått irriterad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0