7 mars

det är måndag å jag är trött.
men dagen har varit bra, skolan vart seg faktikst men det fick ju funka.
kom hem då stressade jag ihjäl mig...
Anna-Lena skulle va hos oss vid 18.00 å då skulle allt vara färdigt i stallet å hästarna skulle vara inne
å vi hann visst gjorde vi det.
hon kände på honom först å konstaterade lite smågrejer å sen började hon sticka lite
nålar i honom :P
lite i njurarna å i muskler både i hals, rygg och rumpa å han verkade nöjd pontus :)
hon masserade typ 15-20 min sen tog hon ut nålarna och man såg på vissa ställen att
han var inte lika svullen där pga hans muskelknutor satt ni inte ihop utan dem va som dem skulle
så att säga ;)
hon kommer igen om cirkus en vecka lite mer kanske ;)
klippt mig nu ikväll med, 1,5 centimeter, håret blir bara kortare å kortare ;(
natti folket :))
måndag - CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0