fettisdagen

tisdag å jag är inte trött, inte såå trött som jag brukar va en tisdag!
wiiihoo
dagen har varit bra eller aa helt okej iaf!
på fotot i eftermiddags skulle vi härma en reklam bild å frida fick sitta med
de där besticken huuur länge som helst!
hahah men jag tror att där blev nån bra bild om inte annars så hoppas jag verkligen det!
nu ikväll så red jag en sväng på pontusen, piggelin å rädd för det mesta
stegra hit å dit å det är ovanligt för att heta pontus å va min ponny!
men ja tycker bara att det är kul :)
nu ska jag nana om en liten stund, bortsa gaddarna först sen sova ja.
å några bilder har jag inte för syrran har systemkameran å då blir det inga bilder tagna :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0