6 december

måndag idag och jag är sjuk, rätt väntat faktiskt.
sov till lite över ett då mamma ringde och väckte mig...
kände mig sådär  gick ner å åt sen blev det att jag la mig framför tvn :)
stallet en sväng för att få lite luft, tycker man känner sig bättre efter en nypa luft.
hem igen å vila.. hade bestämt med helen att jag skulle klippa henne idag med
så det gjorde jag, sen var jag helt död!
så ja åt sen har jag legat framför tvn fram till nu! :)
jag vill verkligen inte vara sjuk, jag var sjuk till min födelsedag förra året med!
mormor kommer troligtvis på torsdag, elenor å staffan kommer in med barnen å
mina systrar kommer troligtvis :)
så då vill man ju vara friskus!
sen är det fredag å då kommer tjejerna för att fira lilla jag  å vem vill missa det?!!
inte jag iaf!
nu är det nog dags att sova så jag kan
orka upp imon å jobba för det är ju studiedag å då vill
man tjäna cash!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0