last day like 16

dagen har la varit bra,
jag har varit i skolan iaf och mått hyfsat!
lite huvudvärk men det funkar ju.
sen hade vi uttagning till skol SM i herrföning...
gick sådär, känner mig inte helt tipp topp då blir inte resultatet det hellor!
slutade vid 11 så då åkte jag hem vid 12 och då hämtade jag å
mamsen Alice och sen la jag mig på soffan och sov!
riktigt skönt och jag var i ett stort behov av sömn just då vilket jag inte riktigt är nu :)
stallet vid lite över fem å jag var duktigt och fixade det mesta!!
hem vid 8 tiden för de tog ju tid att göra det själv å cissi var ju sen.
har ätit å duschat nu...
imon så kommer det lite gäster å den bästa gästen är helt klart mormor!
hon ska även sova här och det uppskattas från min sida, skarpt faktiskt!
älskade mormor♥!

kanske borde ha en tanke på att sova imon
så jag inte ser ut som ett lik?!

vaknar upp som en sjuttonåring imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0