studiedag

den satt riktigt fint idag!!
jag var ju sjuk så jag hade  nog inte gått till skolan idag heller...
men iaf, jag pallrade mig upp till jobbet å jobbade fram till lite i ett.
plockade upp lite pallar, vilken förändring där blivit!
lagret är flyttat å butiken börjar bli knökad igen, otroligt!!
hem å hämta alice å en kebab, ja o alice delade faktikst!!
mMMmhmh
vi gillade det!
iaf, upp å lägga sig framför tv.. alice la sig på golvet å varje gång jag hostade
reste hon sig och gick fram och pussade på mig... hon tyckte nog lite synd om mig ;)
som sagt en liten stunds vila sen ringde cissi vid 16.30 å sa att hon va påväg hem.
stallet gick rätt snabbt idag som tur var...
å nu har jag ätit å jag känner mig mycket bättre!
dock är inte min röst som den ska vara men vafan resten av jag mår bra (Y)
ska kolla på en film eller något nu,
klockan är inte så mycket :)

annars säger jag väl godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0