sweet 17

fyller som sagt år idag! :)
har fått en del grejer, tänker inte visa allt men lite.
tre söta kort, de till vänster är från mamsen å de i mitten från min lilla
granne josefine med familj hon är ju inte så gammal hihih sött kort!
sen de till höger är från min kära syster å Alice :)
Tyckte cissis kort var bäst, iaf inuti...
bilden till höger hihih
söt tjej!
jossan :)



pippi tårtan som jag fick av jossan
man kan inte annat än att tycka om den familjen!!
smycket ja fick av mamma imorse, snöflingan fick jag och kedjan,
saxen och kammen fick jag förra året :)





SIST MEN INTE MINST MIN EFTERLÄNGTADE GHD PLATTÅNG!!! ♥


dags att sova nu,
är riktigt nöjd med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0