en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig nananaa

jepp den sjöng vi idag utanför buss och inne i bussen påväg till idrotten :P
rätt mysigt faktikst. två tanter verkade lite sura och en gubbe satt och diggade med!
igår så klippte jag luggen själv som ni kanske ser, har inte ångrat det än :)


idag så hade vi matte, en som heter fredric hade vi, chill.
idrott på eftermiddagen, de var riktigt seegt men vi spelade squash, dock gjorde vi inte så jättemkt.
när ja o cim kom tillbaka så stod sandi och färgade sin docka med röd magma, blev faktiskt bra(Y)
tävling på tisdag i karlshamn ju är inte jätte taggad nu men de ska ja se till att bli!!!


kom precis hem från stallet nyss typ :O blev sent idag, hoppade med pontus i ridhuset med, hoppade nog 85 han va pigg på att, skönt att veta :)
på söndag så är det allahjärtansdag och mamma och pappa är inte hemma, dom håller på att packa nu och jag sitter här framför tv och kollar på nått på 4:an..
mamma har även lagt två paket till mig som allahjärtansdagpresent till mig men de ska jag inte öppna förrän på söndag lite gulligt :)
nu ska jag ner och dricka varm oboy med mamsen, mysigt det med.

ha det väldigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0